بازگشت
عرقیات و مایعات گیاهی

عرقیات و مایعات گیاهی

عرق تقویت معده از ترکیب چندین گیاه دارویی به دست می آید. این محصول برای تقویت معده و رفع مشکلات آن بسیار مؤثر است. باتوجه به اینکه معده، مهمترین عضو دستگاه گوارش بوده و مشکلات آن اختلالات دیگری را در بدن در پی دارد، این عرق راهکار مناسبی برای تقویت و ترمیم معده می باشد.از خواص این محصول می توان به درمان سوزش معده، رفع ورم معده، ضد نفخ و ضد سردی و رطوبت بودن آن اشاره نمود.

110,000 تومان

عرق انیسون

عرق انیسون جهت درمان دردها، ضد نفخ، بهبود درد گوش، ضد اسپاسم، رفع سردرد و سرگیجه، مقوی معده، خلط آور، خوشبو کننده دهان، افزایش دهنده شیر مادران، بادشکن و...استفاده میشود.

10,000 تومان
روغن های گیاهی

روغن کنجد

روغن کنجد از سالم ترین روغن ها است که امروزه برای زیبایی و درمانی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بسیاری از مردم از روغن کنجد برای درمان اگزما و به دلیل مقادیر بالای ویتامین E برای درمان جای جوش استفاده میکنند .

165,000 تومان

روغن بادام تلخ

دانه یا مغز درخت بادام یکی از پر خاصیت ترین مواد غذایی گیاهی است که به دلیل تلخی بیش از حد به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد.از روغن بادام تلخ برای ترمیم مو و پوست آسیب دیده استفاده می گردد.

29,000 تومان
گیاهان دارویی

پر سیاوشان

پر سیاوشان کشنده بعضی باکتری ها و ویروس ها مانند باسیل سیاه سرفه و ویروس هاری می باشد که جهت بهبودی یک نوبت از این گیاه و یک نوبت طبخ شده با دارچین خورده شود.

74,000 تومان

برگ گل سرخ

گل سرخ داری قند و یک ماده ی رنگی میباشد و سرشار از ویتامین C است . و به همین دلیل اکثر کاربران از آن به عنوان حفاظت از پوست و استخوان ها استفاده میکنند.

58,000 تومان

برگ مورد

برگ مورد یکی از گیاهان دارویی ای میباشد که دارای خواص بسیاری چون ضد عفونی کنندگی میباشد. همچنین بیماری های دستگاه تنفسی را درمان کرده و در کاهش درد موثر میباشد.

برگ سنا

بانوان عزیز میتوانید برای داشتن پوستی درخشان و رفع مشکلات پوستی از برگ سنا کمک بگیرید که دارای خواص بسیاری است.

18,000 تومان
چای و دمنوش

دمنوش آنتی بیوتیک

اگر قصد ندارید از آنتی‌بیوتیک ‌های شیمیایی استفاده کنید، طب سنتی راه دیگری به شما پیشنهاد می‌کند. دمنوش انتی بیوتیک یکی از فوق العاده ترین دمنوش های سنتی میباشد. که برای بیماری های عفونی بسار مفید میباشد.

120,000 تومان

دمنوش چای سبز ایرانی

دمنوش چای سبز از گلبرگ های چای سبز به وجود می آید که دارای خواص درمانی بسیار فروانی است اما امروزه در بین کاربران طرفدران بسیاری به منظور استفاده از این دمنوش برای کاهش وزن پیدا کرده است.

18,000 تومان

دمنوش سنگ شکن

اگر قصد دارید که با روش های تاثیر گذار تر و روش های گیاهی سنگ کلیه خود را درمان کنید، ما به شما یک روش سنتی و بدون عارضه را پیشنهاد میکنیم. پیشنهاد ما دمنوش سنگ شکن می باشد که یکی از فوق العاده ترین دمنوش های طب سنتی میباشد این محصول به شدت برای درمان سنگ کلیه بسیار مفید است.

49,000 تومان

دمنوش صفرا بر

اگر فردی با مزاج صفراوی هستید، دمنوش صفرابر مخصوص مصرف شماست. این دمنوش با فرمولاسیون مخصوص عطاری لوتوس به صورت کاملا سنتی و تخصصی برای شما عزیزان آماده شده است.

88,000 تومان

دمنوش قند خون

اگر از قند خون رنج میبرید، اگر به دنبال یک درمان قطعی هستید، دمنوش قند خون چاره ی شماست. این دمنوش با فرمول مخصوص عطاری لوتوس تهیه شده و شما را در راه درمان این عارضه همراهی میکند.

88,000 تومان

دمنوش لاغری

امروزه به دلیل غذای های ناسالم و استفاده ی بیش از حد از فست فود اکثریت کاربران دچار اضافه وزن هستند اما به دنبال راه حلی بجز داروهای شیمایی میگردنند ،استفاده از دمنوش لاغری یکی از روش های ارگانیک و سالم برای رسیدن به وزن دلخواه شما است.

85,000 تومان