بازگشت
درباره دی پلاس

درباره تیم دی پلاس

وقتی دو نفر یا بیش از دو نفر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و خواسته‌ها، ویژگی‌ها، انتظارات یا اهدافشان به هم گره می‌خورد، عملاً با گروه مواجه هستیم.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

درباره نمایندگی

نمایندگی مهندس کاظم خموشی کد 6530

مفتخریم به آگاهی برسانیم مجوز شروع به کار این نمایندگی با اخذ مجوز از بیمه مرکزی و بیمه دی در دی ماه سال 1400 صادر گردید و از اواخر سال با تاسیس دفتر نمایندگی به عنوان نمایندگی جنرال بیمه دی با کد رسمی 6530 درحال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشیم . این دفتر با امکان فعالیت در تمامی رشته های بیمه ای و با رویکرد مشاوره صحیح به تمامی اقشار جامعه و فروش خدمات متناسب با نیاز مشتری در مدت زمان کوتاه توانست علاوه بر رضایت مشتریان با انعقاد قراردادهای متعدد با شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی پیشرو درعرصه ارائه خدمات به مردم عزیز کشورمان باشیم.

درباره بیمه دی

بیمه دی در یک نگاه

شرکت بیمه دی با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با 5.950 میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از 40.000 میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح 1 توانگری با نسبت 241) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین 33 شرکت فعال در این صنعت می باشد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید