بازگشت
رژیم کالری شمار همراه با اصلاح مزاج

به صورت کلی کاربرد کالری در رژیم غذایی این است که بتوانیم انرژی هر نوع غذا و نوشیدنی را محاسبه کنیم و میزان کالری دریافتی‌مان را با میزان کالری مصرفی‌مان مقایسه و هماهنگ کنیم. لازم است میزان این دو عدد (کالری دریافتی و کالری مصرفی) تقریبا هم اندازه باشد تا از اضافه وزن یا کمبود وزن پیشگیری شود و فرد بتواند در وزن مناسب خود بماند.

مقدار کالری موردنیاز روزانه برای همه افراد یکسان نیست. افراد مختلف، متابولیسم‌های متفاوتی دارند و انرژی را با سرعت‌های متفاوت می‌سوزاند و برخی افراد سبک زندگی فعال‌تری نسبت به دیگران دارند. اینکه چه مقدار کالری در روز نیاز داریم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مثل:

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

رژیم چربی سوزی هوشمند کتوژنیک

نگرشی تازه بهسلامتی و تناسب اندام

با ارائه رژیمی دقیق و سالم زیر نظر پزشک در مطب

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

رژیم خام گیاهخواری و گیاهخواری

رژیم گیاهخواری در سال‌های اخیر محبوبیت گسترده‌ای در بین افراد پیداکرده است. برخی مطالعات تخمین می‌زنند که گیاهخواران تا ۱۸٪ از جمعیت جهانی را تشکیل می‌دهند . داشتن یک رژیم غذایی گیاهی با برنامه‌ریزی مناسب و حذف گوشت از وعده غذایی، جدا از مزایای اخلاقی و زیست‌محیطی ممکن است خطر ابتلا به بیماری مزمن را کاهش داده و همچنین باعث کاهش وزن شما شود.

اشکال مختلفی از رژیم‌ گیاهخواری وجود دارد که در هر یک از آن‌ها، محدودیت‌ها، متفاوت است.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

رژیم تعیین جنسیت

جنسیت جنین را اسپرم مردان تعیین می کند. اگر اسپرمی که با تخمک لقاح پیدا کرده، دارای کروموزوم Y باشد ، نوزادتان پسر خواهد شد. اما اگر اسپرم دارای کروموزوم X باشد، جنین شما دختر می شود. اینکه چه اسپرمی موفق به لقاح شود کاملا تصادفی است.

بعضی از والدین مایلند با تغذیه، پوزییشن جنسی، زمان نزدیکی و غیره بر تعیین جنسیت جنین شان تاثیر بگذارند. یکی از روشهایی که به افزایش شانس دختر دار شدن یا پسر دار شدن کمک می کند، تغذیه مادر است.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

رژیم های پاکسازی

این روزها رژیم‌ سم‌زدایی از هر زمان دیگری محبوب‌تر شده است.انواع مختلف رژیم های پاکسازیکه با اهداف متفاوت برای هر فرد طراحی می شود کمک میکند تا به صورت کلی خون پاکسازی شده و مواد سمی مضر بدن از بین برود.

این رژیم‌های غذایی می توانندبه بهبود مشکلات مختلف سلامت از جمله چاقی، مشکلات گوارشی، بیماری‌های خودایمنی، التهاب، آلرژی، نفخ و خستگی مزمن، افزایش تمرکز و تقویت حافظه کمک کنند.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

رژیم های درمانی بیماریهای متفاوت

بامراجعه به مطب دکترسعیدمزینانیان شما می توانید علاوه بر درمان دارویی رایج، درمان دارویی هومیوپاتی و درمان با طب سنتی ، از برنامه تغذیه و رژیم درمانی برای بیماری مورد نظر خود بهره ببرید-ازجمله بیماریهایی که میتوانید با رژیم درمانی به بهبود سریعتر و کنترل آنها کمک کنید ، به چند مورد آنها اشاره می کنیم:

رژیم کنترل دیابت/ مشکلات کلیوی و دیالیز/مشکلات تیروئید/رژیم سنگ کلیه و سنگ صفرا/ بواسیر/نقرس/پروستات/رژیم تقویت حافظه/ ترک اعتیاد/آسم/ میگرن/افسردگی/مشکلات گوارشی/ رژیم اصلاح طبع و مزاج ها/ رژیم تثبیت وزن/رژیم مشکلات تخمدان و هورمونی زنان/فشارخون و ...

رژیم افزایش قد و وزن

عامل‌های گوناگونی در تعیین قد نقش دارند. ژنتیک یا وراثت عامل مهمی است که، با توجه به آن می‌توان بلندی قد کودک را پیش‌بینی نمود. خوردن مواد مغذی مناسب برای افزایش قد اهمیت بسیار دارد.

در مطب دکتر سعید مزینانیان در کنار درمان دارویی طبیعی و بی عارضه هومیوپاتی به هراه رژیم غذایی دقیق، تا قبل از بسته شدن صفحات رشد که در دختران تا 18 سالگی و در پسرها تا 20 سالگی اتفاق می افتد، میتوان در بسیار ی موارد به نتایج بسیار عالی رسید-

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید