بازگشت
دستگاه کمک لاغری کَویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن: از جمله روش‌های جدیدی که جهت کاهش سایز موضعی اثر بسیار زیادی دارد.

دستگاه کویتیشن موجود در مطب دکترسعیدمزینانیان، با ایجاد امواج اولتراسونیک یا فراصوت با فرکانس و ارسال این امواج به عمق بافت چربی در مناطق مختلف بدن از جمله شکم، ران ها، بازوها، پهلو و ... منجر به کاهش سایز در طی 10 الی 12 جلسه می شود.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

دستگاه کمک لاغری آر آف

دستگاه لاغری و جوانسازی آر اف

آر اف یک روش زیبایی است که در آن از انرژی رادیوفرکانسی هم برای لاغری و هم جوان‌سازی استفاده می‌کند. و باعث تحریک انقباض کلاژن و تشکیل کلاژن جدید در لایه‌های پوستی و بافت زیرپوستی و در نتیجه جوانسازی پوست می شود.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

اِمبِدینگ (کاشت نخ)

امبدینگ یا کاشت نخ به روشی گفته می‌شود که در آن به جای استفاده از سوزن، از نخ‌های قابل جذب استفاده می‌شود. در واقع در این روش از همان نقاط طب سوزنی استفاده می شود با این تفاوت که به جای سوزن از نخ استفاده می شود و نقاط به همان شکل تحریک می‌شوند.

امبدینگ باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن در نقاط خاصی که نخ کاشته شده است می شود و این امر با تکمیل جلسات درمان، باعث لاغری خواهد شد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی موضعی پوست است که کاربردهای متنوعی دارد. روشی معروف در سطح جهانی که می‌تواند به درمان کم آبی پوست، چین و چروک‌های سطحی، سلولیت، لاغری و ریزش مو کمک کند. در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می‌شوند. مواردی همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها، داروها و ... از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می‌شوند.

این روشی بدون درد و یا در برخی افراد با درد کم می باشد که با استفاده از یک کرم موضعی بی حسی ، برای بیمارانی که آستانه تحمل پایینی دارند، انجام می شود. مزوتراپی نیاز به تعدد جلسات بسته به هدف بیمار دارد که میتواند بین 3تا 6 جلسه به فاصله ی بین 20 تا 30 روز یکبار تکرار گردد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

طب سوزنی جهت لاغری

طب سوزنی یک طب سنتی چینی است ، که شامل قرار دادن سوزن های نازک در نقاط بسیار خاصی از بدن می باشد. این سوزن ها از طریق تحریک اعصاب کلیدی بدن ، که انرژی و متابولیسم را تنظیم می کنند ، یا از طریق تمرکز بر سیستم غدد درون ریز و کلیه ها ، برای درمان احتباس آب و تحریک تعادل عصبی و هورمونی ، مورد استفاده قرار می گیرند.

لاغری با طب سوزنی بدین صورت است که این روند می تواند با تنظیم تولید هورمون ، بهبود متابولیسم ، بهینه سازی هضم غذا ، کاهش التهاب ، سرکوب اشتها ، کاهش احتباس آب و بهینه سازی سایر عملکردهای بدن مرتبط با چاقی ، به کاهش وزن کمک کند.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید