بازگشت
کربوکسی تراپی

روشی ایمن بدون مراقبت و بسیار کم هزینه و با جوابدهی عالی که به سادگی کمک میکند درمدتی کوتاه پوستی بسیار جوانتر و شاداب تر و روشن تر داشته باشید

این روش در درمان های زیبایی شامل موارد زیر است:

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

پلاسماجت

دستگاه بسیار پیشرفته ی پلاسما جت(امواج سرد و گرم) جهت رفع افتادگی پلکها –رفع چین و چروک-رفع خطوط خنده و اخم و پنجه کلاغی-برداشتن خال وزائده های گوشتی--کوچک کردن بینی های گوشتی---ازبین بردن تتو- بهبودی کامل و ترمیم سریع زخم های فعال مانند زخم بستر و زخمهای دیابتیک و ...

لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موجود در مطب دکترسعید مزینانیان با دو طول موج الکس و دایود و همراه با سیستم خنک کنندگی بسیار قوی برای زیباجویان خانم و اقا توسط اپراتور خانم و آقا به کار می رود.

طول جلسات درمانی بستگی به ضخامت و نوع پوست افراد داردد-اما اصولا تعداد جلسات درمان ی از 6 تا 8 جلسه ماهیانه و مابقی به صورت یاداورومرودی هستند. هرچند نتیجه مطلوب را از جلسه سوم به بعد با ما تجربه خواهید کرد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی و زیبایی پوستی در جهان است. در این روش مواد ویژه‌ای با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق می‌شود. این مواد خاص با توجه به مشکل شما تعیین می‌شوند. مواردی همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها، داروها و ... از جمله مواردی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می‌شوند.

مزوتراپی برای درمان کم آبی پوست، چین و چروک‌های سطحی، کاهش لک های صورت ، سلولیت ، ریزش مو، تیرگی دور چشم و ...موثر است.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

آر اِف

آر اف یک روش زیبایی است که در آن از انرژی رادیوفرکانسی هم برای لاغری و هم جوان‌سازی استفاده می‌کند. و باعث تحریک انقباض کلاژن و تشکیل کلاژن جدید در لایه‌های پوستی و بافت زیرپوستی و در نتیجه جوانسازی پوست می شود.

با بهره بردن از مزایای دستگاه ار اف در مطب دکترسعید مزینانیان می توانید خطوط ریز و چین و چروکهای کل صورت و گردن را درمان کنید و همچنین هم برای درمان و هم پیشگیری از افتادگی عضلات و پوست در نواحی گونه ها ، پلک ها و ابروها، غبغب و ... از آن بهره ببرید.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

هایفوتراپی

هایفوتراپی

در هایفوتراپی امواج فراصوت به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید