بازگشت
پزشکی عمومی

پزشکی عمومی

دکتر سعیدمزینانیان دارای مدرک پزشکی عمومی با شماره نظام پزشکی 67596 در استان سمنان شهرستان سمنان ، در مطب خود به آدرس سمنان، میدان سعدی، ابتدای خیابان تامین اجتماعی، مطب دکترسعیدمزینانیان به طبابت مشغول هستند.

ساعات تماس با مطب جهت اخذ نوبت شنبه تا چهارشنبه هر هفته(به غیر از روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی) و صرفا ساعت 17 تا 21 شب با شماره :02333331177 می باشد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

طب هومیوپاتی

طب هومیوپاتی حدودا 200 سال پیش توسط یک پزشک نابغه و دانشمند آلمانی کشف گردید. در طب هومیوپاتی، روند درمان با ایجاد یک بیماری مشابه که گذرا و خفیف است، صورت می گیرد و در نتیجه باعث هوشیاری و تقویت عملکرد همه سیستم های بدن و درمان و کنترل بیماری می شود.

هومیوپاتی یک طب کامل بوده و تمام بیماری های جسمی روحی و ذهنی و تمام بیماران با شرایط جسمی و سنی و جنسی متفاوت می توانند از آن بهره ببرند.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

طب سنتی ایرانی

از دیدگاه متخصصان طب سنتی، یکی از مشکلات حوزۀ سلامت در کشور ما، آگاهی نداشتن بسیاری از ایرانیان، از مزاج درستشان است؛ این موضوع موجب شده افراد زیادی، رژیم غذایی و سبک زندگی خلاف با مزاجشان داشته باشند و درنتیجه، با خطر مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف و سایر معضلات روبرو شوند.

مزاج شناسی، علمی پیچیده، گسترده و در عین حال، با ارزش است که نیازمند شناخت ویژگی‌های جسمی و روحی افراد، مزاج مواد غذایی، مزاج گیاهان دارویی و… است؛ تا امکان تعیین نوع رژیم غذایی، ورزش و سبک زندگی (Lifestyle)، شیوۀ پیشگیری و درمان بیماری‌ها و… توسط پزشک به‌طور درستی فراهم شود و درنهایت شما به زندگی سرشار از سلامتی و نشاط برسید.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

طب سوزنی

طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد. در این روش سوزن های بسیار باریکی در نقاط خاصی از بدن وارد می شود تا موجب بهبود سلامتی فرد و درمان بیماری شود.

نیرویی به نام چی(یا انچه به عنوان نیروی حاتی بدن میشناسیم) باید به خوبی در بدن جریان داشته باشد و به همه نواحی بدن برسد، تا شخص سلامت ذهنی و جسی خوبی داشته باشد و وقتی این نیرو به درستی جریان پیدا نکند و یا مسدود شود یا ناکارآمد باشد، بیماری ایجاد خواهد شد.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید