بازگشت
حجامت

حجامت که نوعی از بادکش درمانی است، قبل از قرار دادن این بادکش‌ها بر روی پوست چندین خراش در آن موضع ایجاد می‌کنند و سپس بادکش را بر روی آن گذاشته و با اعمال خلأ موجب خروج خون می‌شوند. این کار موجب تصفیه خون و فواید سلامتی متعددی برای بدن می‌شود. در کتب ابن‌سینا بیان‌شده که حجامت در پشت دو کتف، در زیر چانه، در رگ‌های گردن و نیز در ساق پا هر یک فواید خاص خود را برای سلامتی دارد.

ایده پشت حجامت، اعتقاد پیروان آن به طب اخلاطی است که به معنای دخالت چهارعنصر خون، بلغم، صفرا و سودا در سلامت بدن است. بر اساس این اعتقاد بیماری‌های ناشی از ازدیاد خون در بدن به‌وسیله حجامت درمان می‌شوند.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

زالودرمانی

زالو جراح کوچکی که معجزه های بزرگی می کند و جانوری شفابخش است . با 120 آنزیم که از بزاق زالو گرفته می شود ، میتوان به بهبود بیش از 100بیماری کمک کرد.

نمونه ای از بیماری هایی که زالو می تواند کمک به درمان بسیار عالی در آنها داشته باشد:

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

بادکش درمانی

بادکش درمانی از روش‌های مهم درمانی در طب سنتی و طب سوزنی (چینی) است که دارای سابقه چند هزارساله است. از گذشته‌های دور اطباء و حکمای مشرق زمین در درمان بسیاری از بیماری‌ها و دردها از آن بهره می‌گرفته‌اند. در طب سنتی چین، تلفیقی بین بادکش درمانی و طب سوزنی صورت گرفته است و اطبای چینی برای افزایش تأثیر طب سوزنی، در بسیاری موارد، آن را همراه با بادکش به کار می‌برند.

دربادکش برای ایجاد خلا در پوست و جداکردن خون راکد از لیوان استفاده می شود.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

سم زدایی با دستگاه

سم زدایی بدن از پا

روشی ایمن و آرامش بخش برای پاک سازی بدن از طریق پاها که برای خلاص شدن بدن از سموم مضر به طرز فوق العاده ای به ما کمک می کند .

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

ماساژ (دلک و غمز)

ماساژ درمانی از قدیمی‌ترین شیوه‌های درمانی و مراقبت‌های بهداشتی محسوب می‌شود که از هزاران سال قبل تا امروز، در طب سنتی و مدرن بسیاری از کشورها با نام‌های گوناگون استفاده می‌شود.

ماساژ را تقریباً می‌توان برای همه‌ی افراد انجام داد، سن و جنسیت نمی‌شناسد. روشی نشاط‌‌‌‌آور، آرام‌بخش، درمان‌گر و کاهنده‌ی عارضه‌ی فعالیت کاری و ورزشی است.

برای خواندن توضیحات بیشتر کلیک کنید

ناموجود